25-lecie ISOVER w Polsce

06.07.2018

Podczas uroczystej gali, z udziałem pracowników, partnerów biznesowych i artystów, ISOVER świętował 25 lat obecności na polskim rynku.

Motywem przewodnim jubileuszu oraz uroczystej gali było hasło „Efekt ISOVER”, podkreślające główną ideę marki ISOVER. – Budynki – domy, szkoły, biurowce – spełniają nie tylko funkcje użytkowe, ale także wpływają na jakość życia. Nie chcemy już uciekać z miast, aby móc zaznać odrobiny komfortu. W zamian potrzebujemy rozwiązań, które wpisują komfort w tkankę miejską. Takich rozwiązań dostarcza ISOVER. Nasze materiały izolacyjne są od 25 lat gwarancją komfortu ciepła, dobrej jakości powietrza, ciszy, bezpieczeństwa i dbałości o środowisko. Tych wszystkich czynników, które, chociaż niewidoczne na co dzień, wpływają na nasze zdrowie, samopoczucie i relacje z otoczeniem – mówi Benedykt Korduła, dyrektor marketingu ISOVER.

Nieprzypadkowy był wybór miejsca gali. Spotkanie odbyło się w Łodzi, będącej symbolem odradzającego się miasta, do którego m.in. za sprawą rewitalizacji oraz nowych budynków wraca dynamiczne życie miejskie. Podczas gali z udziałem Filipa Ramosa, dyrektora ISOVER w Polsce oraz François-Xavier Mosera, prezesa Grupy Saint-Gobain w Polsce, Rumunii, Bułgarii i Turcji wręczono statuetki i przekazano podziękowania klientom oraz długoletnim partnerom ISOVER.

 

www.facebook.com

www.piib.org.pl

www.kreatorbudownictwaroku.pl

www.izbudujemy.pl

Kanał na YouTube

Profil linked.in