Zamień granie w pomaganie

29.01.2019

W połowie stycznia w sieci pojawiła się nowa gra platformowa 2 THE LIGHT, której pomysłodawcą stał się producent bram garażowych WIŚNIOWSKI. Jest to niecodzienna propozycja działań w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu pod hasłem „Zostań bohaterem! Zamień granie w pomaganie.”

 

Dzięki akcji WIŚNIOWSKI wraz z partnerami handlowymi przekaże 300 000 zł, aby ratować życie i zdrowie dzieci. Firma postanowiła zwrócić uwagę na problemy małych pacjentów walczących z chorobami onkologicznymi i mukowiscydozą. Stąd też beneficjentami tej akcji stały się Fundacja Wspieramy Rozwój CZD w Warszawie oraz Polskie Towarzystwo Walki z Mukowiscydozą Oddział w Gdańsku.

– Gracz zbierając monety, może przekazać je na realną pomoc wybranym placówkom. WIŚNIOWSKI oraz wybrani partnerzy handlowi zamienią zebrane monety na złotówki. Przeznaczymy na ten cel 300 000 zł oraz mamy nadzieję, że poprzez ogólnopolski zasięg akcji, zaangażujemy wielu internautów w ten szczytny cel – mówi Elżbieta Solewska, menedżer komunikacji marketingowej i PR WIŚNIOWSKI.

 

 

Gra w ciekawy sposób opowiada o drodze, jaką bohater musi przebyć, żeby uratować przyjaciela. Przemierza wirtualne miasta, w których znajdują się beneficjenci akcji oraz pokonuje przeciwników symbolizujących wspomniane choroby. Ponadto fabuła pokazuje, że chociaż na co dzień wszystko układa się świetnie, to nagle, niespodziewanie, może spotkać nas coś, co uniemożliwi nam dalsze szczęśliwe życie. Ale żeby poznać tę puentę, trzeba zagrać w 2 THE LIGHT i dotrwać do samego końca.

Gracz może wesprzeć małych pacjentów nie tylko samą grą. Specjalnie na potrzeby akcji „Zostań bohaterem! Zamień granie w pomaganie” utworzona została zbiórka na serwisie crowdfundingowym pomagamy.im/zamiengraniewpomaganie. Za dowolną wpłatę darczyńcy mogą liczyć na gadżety cyfrowe związane z grą 2 THE LIGHT.

Gra dostępna na: 2thelight.pl

www.facebook.com

www.piib.org.pl

www.kreatorbudownictwaroku.pl

www.izbudujemy.pl

Kanał na YouTube

Profil linked.in