Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, reklamy, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.

Pfleiderer Group - zmiana na stanowisku prezesa zarządu

16.03.2017

Rada Nadzorcza Pfleiderer Group S.A., producenta wyrobów drewnopochodnych, powołała Thomasa Schäbingera na stanowisko prezesa zarządu i dyrektora generalnego (CEO) spółki.

Thomas Schäbinger zastępuje na tym stanowisku Michaela Wolffa, który podjął decyzję o nieprzedłużaniu zawartego z grupą kontraktu wygasającego w grudniu 2017 r. i który w związku z tym odejdzie z grupy. Powyższe zmiany wejdą w życie z dniem 1 lipca 2017 r.

Michael Wolff pracuje w grupie od 2004 r., początkowo na stanowisku Dyrektora Generalnego Segmentu Zachodniego, a od 2013 r. na stanowisku dyrektora generalnego Pfleiderer Group. W 2010 r. zainicjował dogłębny proces restrukturyzacji działalności grupy w Niemczech, czego skutkiem było przywrócenie Segmentu Zachodniego na ścieżkę wzrostu i rentowności. Od 2013 r. Pfleiderer Group pomyślnie przeszła przez proces usprawnień finansowych i operacyjnych, co zakończyło się finalizacją procesu re-IPO w styczniu 2016 r. W wyniku prawnego i operacyjnego połączenia Segmentu Wschodniego z Segmentem Zachodnim utworzony został w pełni zintegrowany organizm.

Do poprowadzenia kolejnego etapu rozwoju strategicznego Pfleiderer Group, Rada Nadzorcza wybrała Thomasa Schäbingera, który najpóźniej 1 lipca br. przejmie powierzone mu obowiązki.

 

 

Thomas Schäbinger zajmował od 2015 r. stanowisko dyrektora generalnego Bundy Refrigeration Group, spółki z branży technologii chłodzenia. W latach 1998–2014 pełnił szereg funkcji w grupie Mondi Europe i Mondi International (dawniej Frantschach) produkującej opakowania i papier. Wcześniej Thomas Schäbinger zajmował stanowiska kierownicze m.in. w koncernach Unilever oraz Beiersdorf. Zdobył praktyczne doświadczenie strategiczne i operacyjne w obszarze międzynarodowej działalności grup kapitałowych, w szczególności w zakresie sprzedaży i zamówień w oparciu o metodologie Lean Six Sigma i Value Management.

Pozostali członkowie zarządu pozostaną w jego składzie: Richard Mayer jako dyrektor finansowy, Dirk Hardow jako dyrektor operacyjny, Rafał Karcz jako dyrektor administracyjny i Wojciech Gątkiewicz jako dyrektor ds. sprzedaży i marketingu.

www.piib.org.pl

www.kreatorbudownictwaroku.pl

www.kataloginzyniera.pl

Kanał na YouTube

Profil na Google+